Thursday, July 28, 2011

saya seorang updater....*tetibe*

Helloooo..............OOOOO

Ok ok taunyer...lama tak update..tau tau..~

ok skrg nk update.

1. Saya masih chomel seperti dulu. *tak masal*

2. Saya sedang mempelajari sesuatu untuk kehidupan pada masa akan dtg walaupun saya rasa
dh tak larat nk mempelajarinya. *huwarghhhhh*

3. Saya dah lama tak datink romantik2 dgn cinta hati sy sbb bila kami ketemuk jek harus
*rolling*....meaning say we're addicted to inline skating a.k.a roller blading...so bile nk
romantiknyer....? dh rolling harus peluh2, bau masyam....takpe nanti kite dating romantik2
ok..kite dua jek...... *gatal*

4. Seperti di atas, waktu ptg menghabiskan masa di taman untuk beriadah seperti
menjoggingkan diri dan aktiviti2 mengeluarkan peluh, itupun kalau balik awal....kalau balik
mlm, mandi terus tido yer.... *Zzzzzzzzz*

5. Kerja saya seperti biasa.....a tonnes of workload...nama pon keje...mana penah habis kan?

6. Losing weight? not yet....lemak tepu kot! *still work on it*

7. Skrg suke benor mkn pretzel aunt anne tu..cam addicted lak kt pretzel stick cokelat
tuh....yummylicious.... *gemok*

8. Saya ada 2 org besties yg sy rasa sy patut appreciate diorang...selalu keep in touch dgn i
even i
lagi chomel dr diorang....agaggagaga...dua2 org Johor..idop Johor!! tak masal....
<----- hat yg ni
i nak update satu entri nanti...wahhhhh gitu!

9. Kesihatan saya buat masa ni stabil...kalau tak, sy akan makan sabun yg sgt enak *try passion
fruit by Body Shop*.....meleleh siottt....~

10. *wink wink*......belom lagik....~


ok dah.....byk tau i update kali ni...10 okeh..bak kata IBM "perfect 10"....tak kose mak nokkk....~
ok nnt update lain ok...jgn ngade dh tak cukup jari nk taip ni...ponat!



till now,


Love,
Nana

2 comments:

Anonymous said...

KAHKAHKAH.... xleh blah hidop Johor tu. mentang2 ko org Muor..

wei, best siot main blade tu. teringat lak zaman dulu2.

i misssh u la babe! mmmuah!

nainafadina said...

anon: aku tau kau siapa...tak masal kan...yek laa..idop Johor! muo dlm johor gak pe..takkan tetibe idop JB!

men blade jd gian wey skrg....kaki dok nk roll jek ni...jatuh tergolek selamber....

mishes u too! mmmuaaahhh~