Tuesday, February 1, 2011

I am SICK of these peoples....


1. yg suka amik tahu hal org, jaga tepi kain org, sampai apa yg aku buat semua nk tau...eh seriously do u have any task to do instead of keep monitoring me?? stalker!


hikmah: ada gak org monitor aku even aku mcm ni...kira glamor la jugak kan aku nih...ahahhaha kalau ada rate utk nuffnang mesti aku dh kaya sbb hari2 ko tgk profile aku kt fb even aku dh private!

2. yg suka condemn org...u feel u 'good good' je ker? hahahahah no one perfecto in this world...kalau nk perfect sgt, pegi tu mkn pizza perfecto...agagagag ;p ...semakkan kepala org camni..dh la suka2 nk condemn org, end of the day biar org len lak condemn ko...apa perasaan anda? ceciter ceciter...

hikmah: aku manusia biasa yg ada pendengki di luar sana...tak sangka! nk sign tak?

3. yg suka rasa diri dia best, up diri sendirik, show off...ni lagi tak leh blahh...ye sy tau anda kaya dan berduit tp jgn sampai ada yg rompak anda disebabkan keterlanjuran meng'show off'kan diri sendiri yer..

hikmah: redha dan bersyukur apa yg shayer ada...

4. yg suka menipu...ni takleh ckp la mmg berjuta umat yg suka menipu..tak kire bangsa..tak larat nk komen yg ni..hari2 ada je penipuan yg dibuat oleh 'mereka-mereka' itu...tak tahan!! plus, penipuan itu adalah sgt jerk dan tak masuk oleh akal langsung...kesiannnnn....sila masuk kelas menipu lagi yer..belom dpt master lagi tuh!

hikmah: menipu itu berdosa..sila taubat~~

done.
if you have any criteria of above mentioned, please please please keep yourselves away from ME...anda tak layak di gelar member, kawan, sedara, sepupu, and what so ever...

till now,

Truely Pissed off,
Nana

0 comments: