Tuesday, February 10, 2009

weekend yg besttt....!!

friday@pm

Hari jumaat aritu aku balik dari office kul 5.30 pm sharp. Mr.Bubu dah tunggu kat office lobby to pick me up and later we both going to Giant kat Kota Damansara. Aku ingat nak beli sumthing utk bekalan hujung minggu so aku beli la ikan kembung kecik je 10 ekor..huhu aku memang kuat makan ikan mcm kucing jek kan? hahaha...then aku beli roti and etc. Pastu aku blk umah, mandi n siap2. Mr.Bubu tunggu dalam kete jer. Huhu ciannyer..Pastu we all kuar terus g selayang, ada kedai mamak best kat selayang, we all lepak2 and aku mam murtabak and dia mam roti nan(favourite) dgn kari kambing..( ggrrrr sangat tidak suke ok!! ) dekat je ngan umah bf aku..disebabkan kedai maka tu tak selesa untuk we all borak2 then kitorang g kedai abe(kedai romantik) sbb kedai tu aman jer nak borak2, kalau kedai mamak ni bising jek..lepak punye lepak sampai aku pun rasa nak ngantuk so kitorang membalikkan diri..masa lalu kat mrr2 batu caves jalan dah mula jem sket ye laa org2 nak sambut thaipusam...huhu sangat kecohh..

saturday

saturday we all planning nak g kl jalan2 sana saje memenatkan kaki. Oleh sebab bf aku malas nak masuk kl dgn kete so we all decide to take the lrt from kelana jaya direct to masjid jamek so we all lepak2 kl..pusing2 sana sini..heee sangat bestt..dan sangat penat..kitorang ni memboikot starbucks sumer so teringin nak minum ice blended kitorang g je kat gloria jeans coffee and bf aku amik mint chocolate bomb mocha chiller and disebabkan aku tak suke minum susu and based of the menu pictures, aku telah memilih strawberry chiller sbb aku tgk pics dia mmg cam takde susu..huhu so i'm excited la nak minum dah la tekak tgh haus ni..huhu.. :p biler order dah siap aku pun tgk air tu erkkk....?? cam ada susu jer..tipu nihh...biler aku minum mak aii rasa dia dgn susu, pastu rasa cam masam2...mcm yoghurt kot..eeeiii yucksss!! tak bleh telan langsong...bf aku dah gelak2 cam apa jer..huhu sedih jerr..tipu la gloria jeans ni yang aku pun stupid dum dum gak tak g tanya org yg buat tu menda tu ada susu ke tak..tgk pics mmg ar santekk..sangat keciwa..so aku minum jer bf aku nyer drinks..dia punya takde rasa susu lak tp aku tau still got there..hmmm aku minum sket2 jer..

sunday

today we're going to picnic..sangatt bestt kat hutan lipur ulu kanching kat rawang...before gi tu aku siap2kan makanan, aku buat sandwiches tuna, pastu bf aku nak mam ikan goreng so aku gorengkan la then aku bawak cakes..sangat besstt...dia amik aku kul 2 then kitorang pergi la..tibe kat sana we all trekking sket naik sampai atas sket kononnye and all of sudden bf aku leh kata kene turun blk sebab nanti naik tinggi2 takut kul 6 jer utan dah gelap so nanti takut nak turun tak nampak jalan so berenti la turun blk g yang kat middle punye air terjun..so cari tempat lepak, ramai gak la kat middle tu ye la weekend kan so kitorang cari ada lah satu tempat ni, so we all lepak2 tibe 2 ada lak chinese 4 orang dtg kat tempat kitorang dgn kecoh2 nyer..bengang je ekk..takpela buat bodo je la..aku tak mandi pun sebab tak bwk baju tapi aku nakkkkkkkkk sangat mandi tau, bf aku tak bg lak sebab dia kata air sejukk..elleh tp takpe dia janji ngan aku next month bleh...hmmm keep waiting.. :) pastu dah nak maghrib dalam kul 7 tu kitorang gerak g kedai romantik kitorang la tapi before tu bf aku nak tukar contact lense die nak pakai glasses so we all singgah kat nearest petrol station (SHELL), bleh ar aku g shishi sekali...heee :p pastu aku bf aku lama gak dalam toilet sekali dia kuar toilet rupanya dia tak bawak contact lense punya container..chetttt!! ;p penat je tunggu dia so terpaksa blk umah dia jap kat selayang sib baek dekat jer dan dia pon menukar glassesnyer dgn bahagia sekali..hahaha ;p so terus je lepak g kedai romantik tu...hehehe..

monday (thaipusam)

hehehe...lepak umah je sambil tgk tv..tak tau wat pe..hehehe neway a great last weekend..enjoyyy...!!






0 comments: