Thursday, February 5, 2009

addicted to Spa Q 2...





Series : Spa Q 2
Channel : TV3
Time : 6.30 pm -7.30 pm (Mon-Thu)

aaa ni lah series yg aku tgk everyday bila blk keje..sebab tu aku tak sabo2 nak lik keje..kihkihkih..sangat best cete dia...layannn...every mon-thu aku akan tunggu series ni, never missed off..hahahah if do so, i'll catch it by online www.tv3.com.my...hahaha giler jek ek aku ni..serious series ni memang sgt best even spa q yg dulu tu pun aku tak layan, yang ni aku bleh plak layan sampai lebam...hahaha :p series ni aku paling tak suka watak si Dafi even muka dia bleh tahan la gak hensemnye tp perghhh memang dia seorang yg sangat kejam terhadap pempuan..sian si Tania tu, hmmm aku lak nak emosi ni nape ek...?? bukan pe just supporting the series..pastu aku pun tak suka watak Zafrul yg ntah pape je aku rasa...pasan muke hensem sehh..erkkkk??!! paling best watak si Sofiera, perghh jadi giler la watak jahat dia tuh...aku suke watak2 camtu...best2...tak saba lak aku nak tgk ptg ni punye episode apa jadi...chaiyokk!! yg penting Qistina sgt maintain ok...ahakxxx...!

0 comments: