Monday, April 5, 2010

keep in S.I.L.E.N.C.E

entry ni just to motivate myself that everything happens in our life, sama ada yg dah lepas, akan datang atau yg sedang terjadi...kadang2 aku rasa life is unfair...sbb? ye sbb aku rasa orang akan sentiasa ambil kesempatan kt kite bile kite buat bik dgn org..itu adalah sangat normal...kite buat baik sbb kite nak dapatkan pahala tp kesabaran kite ada batasnya bile dia tahu kite baik dgn dia dan dia akan amik kesempatan kt situ...ntahla aku pon tatau kenapa manusia nak mcm ni...aku dh penat nk buat baik dgn org bile pk mcm ni tp bile kite pk kite buat baik sbb IKHLAS so akan kuteruskan jua.....

bila jadi mcm ni rasa mcm nak bwk diri lak..tp ke mana...aichehhhh mcm putus cinta jek nk bawak2 diri...ko pk ko tu lonely, tu si fadil tu nk letak mana kalau ko bwk diri...aku bwk diri ke tempat tidur la lg bagus..mls nk pk2 masalah2 ni....bencikkk!!!! better keep in silence....oh Junaina sbnrnya ko tatau kan ko nk tulis apa sbb tu ko mencarut eh silap mengarut..sudahlah g wat keje....!

moral of the stroy: sila jangan mengarut..... ::better keep in silence::

2 comments:

razif said...

adakah memerli daku?hamba insan yg suke mrepek n gilak...hahahah

nainafadina said...

hahahahha...mana ada!!! ku tidak memerlimu(merlimau ek eja dia) pong!